Pernille Hviid

Pernille Hviid

Lektor


  1. 2019
  2. Udgivet

    Educational Play-Supervision : Playing and Promoting Children’s Development of Meaning. / Hviid, Pernille.

    The Sage Handbook of Developmental Psychology and Early Childhood Education. red. / David Whitebread; Valeska Grau; Kristiina Kumpulainen; Megan MacCelland; Nancy Perry; Deborah Pino-Pasternak. 1. udg. UK : SAGE Publications, 2019. s. 257-271.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Lev Semenovitj Vygotskij og den kulturhistoriske psykologi. / Klitmøller, Jacob; Hviid, Pernille.

    Opvækst og psykisk udvikling: En grundbog i udviklingspsykologiske teorier og metoder. red. / Liv Mette Gulbrandsen. 2. udg. København : Akademisk Forlag, 2019. s. 259 - 285.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  4. 2018
  5. Udgivet

    Imagining a better future : Young unemployed people and the polyphonic choir. / Pultz, Sabina; Hviid, Pernille.

    I: Culture & Psychology, Bind 24, Nr. 1, 03.2018, s. 3-25.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    "Remaining the same" and children's experience of development. / Hviid, Pernille.

    Children, Childhood and Everyday Life: Children's Perspectives. red. / Mariane Hedegaard; Karin Aronsson; Charlotte Højholt; Oddbjørg Ulvik. 2. udg. Charlotte : Information Age Publishing, 2018. s. 241-257.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Når almenpædagogikken bliver den bedste forbyggelse af angst : Den tidlige indsats I daginstitutioner. / Hviid, Pernille; Esbjørn, Barbara Hoff; Villadsen, Jakob Waag.

    I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 55, Nr. 1, 7, 01.02.2018, s. 78-89.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Editorial : Why is Outlines-Critical Practice Studies so critical? / Hviid, Pernille.

    I: Outlines, Bind 19, Nr. 1, 1, 2018, s. 1-6.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Grethe og “legekassen” : Om undersøgelse af børns subjektive befindende ved hjælp af Scenotesten, som del af den pædagogiske-psykologiske rådgivning i Børneringen. / Hviid, Pernille.

    Børneringen - JUBILÆUMSSKRIFT 2018: i anledning af Grethe Kragh-Müllers 40 års jubilæum. Bind 1 1. udg. København : Børneringen, 2018. s. 51-60.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  10. Udgivet

    The Development of a Person : Children's Experience of Being and Becoming within the Cultural Life Course. / Hviid, Pernille; Villadsen, Jakob Waag.

    The Cambridge Handbook of Sociocultural Psychology. red. / Alberto Rosa; Jaan Valsiner. 2. udg. Cambridge : Cambridge University Press, 2018. s. 556-574.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  11. 2017
  12. Udgivet

    Et kulturelt-eksistentielt udviklingspsykologisk perspektiv på leg. / Hviid, Pernille; Villadsen, Jakob Waag.

    I: Dansk Paedagogisk Tidsskrift, Nr. 4, 12.2017, s. 30 - 39.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Lege-terapi. / Hviid, Pernille.

    I: Dansk Paedagogisk Tidsskrift, Nr. 4, 12.2017, s. 40 - 41.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...10 Næste

ID: 3530