Ph.d.-studerende
Her finder du en oversigt over ph.d.-studerende ved Institut for Psykologi.
Navn | Titel | Arbejdsområde | Billede |
---|---|---|---|
Alberte Cathrine Ehrhardt Jeppesen | Ph.d.-studerende | ||
Anders Bock Kjærgaard | Ph.d.-studerende | Udvikling, tilpasning og evaluering af et militært mentaltræningsprogram der kan forbedre opgaveløsningen og medvirke til forebyggelse af stress | |
Andreas Elleby Jespersen | Ph.d.-studerende | Kognitive vanskeligheder ved neuropsykiatriske lidelser, kognitiv remediering, virtual reality, depression, bipolar lidelse | |
Anette Tybjerg-Jeppesen | Ph.d.-studerende | Opfattelser af alder og aldring samt alderisme i det danske samfund og på arbejdspladsen, intergenerationelle relationers betydning for alderisme | |
Anna Louise Zheng Malfilâtre | Ph.d.-studerende | Socio-kulturel psykologi, kvalitative metoder, moralitet, meningsskabelse, brutal ærlighed | |
Anne Marie Hastrup Kristensen | Ph.d.-studerende | Kognitiv kontrol, eksekutive funktioner, intervention, akademisk og social trivsel, skolebørn, digitale færdigheder, brug af digitale/sociale medier | |
Astrid Krabbe-Juelsbo Galsgaard | Ph.d.-studerende | Psykologiske konsekvenser af brug af AI til diagnosticering i sundhedsvæsenet, menneskelig agens i Human-AI-interaktion, professionel identitet | |
Bao-Thi Van Cong | Ph.d.-studerende | Intergruppe relationer, social forandring, solidaritet, mixed methods | |
Celia Faye Jacobsen | Ph.d.-studerende | Psykoterapiforskning, terapeutisk responsivitet og individualiseret terapi, tilknytningsmønstre og terapeutiske præferencer som klientfaktorer | |
Dawa Dupont | Ph.d.-studerende | Kognition, kognitiv kontrol, prospektiv hukommelse, arousal, EEG, eye tracking | |
Emilie Hestbæk | Ph.d.-studerende | Forældre med psykiske lidelser, psykiatri, tidlig indsats, personlighedsforstyrrelser, følelsesmæssig kognition, mentaliseringsbaseret behandling | |
Emilie N Birkebæk Poulsen | Ph.d.-studerende | Neuropsykologi, neurodegenerative sygdomme, kognitive underskud, social kognition, hukommelse | |
Erik Skjoldan Mortensen | Ph.d.-studerende | Motorkontrol, færdighedslæring, perception, sensorisk bearbejdning, EEG, EMG, TMS, VR, eye tracking | |
Erling Nørkær | Ph.d.-studerende | Neuropsykologi, fænomenologisk psykologi, ansigtsblindhed, kvalitative metoder, statistik | |
Eva Back Madsen | Ph.d.-studerende | Forældre og spædbørn, forældres mentaliseringsevne, refleksiv funktion, tilknytning, socioemotionel udvikling, førstegangsforældre, kvantitativ metode | |
Eya-Mist Rødgaard | Ph.d.-studerende | Kognition, psykiatri, udviklingstilstande, sampling bias | |
Fatime Zeka | Ph.d.-studerende | Virtual reality (VR), eye-tracking, social fobi, gaze behavior, opmærksomhedsbias, objektivt screeningsværktøj | |
Franziska Oren | Ph.d.-studerende | Prospektiv hukommelse, intentioner, task switching, multitasking, kognitiv kontrol, eksperimentel psykologi, kognitiv modellering | |
Frederik Weischer Frandsen | Ph.d.-studerende | Psykoterapi, procesforskning, mentalisering, tilknytning, tilknytningsadfærd, terapeutfaktorer, personlighedsforstyrrelser | |
Ida Emilia Backman | Ph.d.-studerende | Medfølelse, sportspsykologi, eliteidræt, kvantitative metoder, kvalitative metoder | |
Johanna Mariegaard | Ph.d.-studerende | Kunstig højdetræning, neuroplasticitet, kognition, kognitiv neuropsykiatri, hjerneskanningsmetoder, affektive lidelser, interventionsstudier | |
Johannes Andresen | Ph.d.-studerende | ||
Julie Elisabeth Warberg Mohr | Ph.d.-studerende | Familiemåltid, socio-emotionel udvikling, forældreskab, forældre-barn samspil | |
Julie Enkebølle Hansen | Ph.d.-studerende | Socio-emotionel udvikling, forældre-barn samspil, cerebral parese, perinatal psykisk helbred, livskvalitet, spædbørn | |
Julie Ertman Nørkær Lundsgaard | Ph.d.-studerende | Kognitionspsykologi, hukommelse, opmærksomhed, emotionsregulering, OCD | |
Julie Pi Engelsbak | Ph.d.-studerende | ||
Karoline Holm Elkjær Rasmussen | Ph.d.-studerende | ||
Katrine Sand Andersen | Ph.d.-studerende | Neuropsykologi, hjerneskade, cerebral parese, visuel perception, kognitive funktioner | |
Kristina Ballestad Gundersen | Ph.d.-studerende | ||
Maud Eline Ottenheijm | Ph.d.-studerende | Kognitiv neurovidenskab, motorkontrol, opmærksomhed, TMS, EEG | |
Nanna Hasle Bak Skytte | Ph.d.-studerende | Psykologisk testning, psykometri, personlighed, mørke personlighedstræk, uærlighed, uetisk pro-organisatorisk adfærd, intelligens, team, ledelse | |
Nina Kappel Hansen | Ph.d.-studerende | ||
Nina Marie Lassen | Ph.d.-studerende | Forældre og børn, tilknytning, tidlig indsats, forældreinterventioner, socio-emotionel udvikling, kvalitative metoder | |
Rachele Mazzini | Ph.d.-studerende | Socialpsykologi, tætte relationer, kultur, uærlighed, personlighed, samfund, adfærdsvidenskab | |
Sidsel Høgsgaard Andersen | Ph.d.-studerende | Psilocybin, musik, serotonin, raske individer | |
Signe Sofie Nielsen | Ph.d.-studerende | ||
Svend Heini Winther Johnsen | Ph.d.-studerende | ||
Søren Christian Bech | Ph.d.-studerende | Forsvaret, fysiologi, genetik, performance, neuropsykologi, personlighedsprofiler, stress, åndedræt, personlighedsændringer som følge af stress | |
Taufik Akbar Rizqi Yunanto | Ph.d.-studerende | Livskvalitet, mennesker der lever med HIV, tværkulturel psykologi, HIV-forebyggelse, højrisiko seksuel adfærd, kognitive processer, blandede metoder | |
Tina Wahl Haase | Ph.d.-studerende | Følelsesregulering i småbørnsalderen, dagpleje, dagplejer-barn relation, tilknytning, socioemotionel udvikling, udvikling af måleredskaber | |
Ulrik Nykjær Jeppesen | Ph.d.-studerende | Skizofreni spektrum lidelser, vrangforestillinger, kognitiv adfærdsterapi, virtual reality eksponeringsterapi, randomiseret klinisk forsøg | |
Viktoria Damgaard | Ph.d.-studerende | Kunstig højdetræning, kognition, neuroplasticitet, kognitiv neuropsykiatri, hjerneskanningsmetoder, affektive lidelser, interventionsstudier |